Re: BENELUX - BEST PRACTICES VOOR APPLICATIES IN DE CLOUD

Posted by ezequielmontoya on 20-Mar-2015 11:57

English, please !!

Thread created by Monique Bruins

U overweegt uw applicaties in een (private) cloud as a service te ontwikkelen of plaatsen?

Kom dan naar onze kennissessie Best Practices voor Applicaties in de Cloud in de ochtend van 21 april en ontmoet de cloud experts van de strategische partners HP, NBRiX en Progress.

Informeer uzelf over:

  • Hoe u bestaande applicaties transformeert naar de cloud
  • Hoe u snel nieuwe applicaties kunt bouwen in de cloud
  • Hoe u progressieve complexiteit en kosten op het gebied van IT veiligheid, schaalbaarheid, infrastructuur en hardware kunt voorkomen door een cloud implementatie
  • Hoe u eenvoudiger kunt voldoen aan de wetgeving rondom gegevensbescherming - de General Data Protection Regulation - (GDPR) - die binnenkort ingaat.

Datum: 21 April

Locatie:

Registratie:

NBRiX DataCenter, Tilburg

http://forms.progress.com/forms/Email15Q2EMEARBEventPRGSHPHelion

Posted by Thomas Mercer-Hursh on 20-Mar-2015 12:07

You don't think that if the Dutch are holding an event in the Netherlands that they shouldn't advertise in Dutch?

Posted by Libor Laubacher on 20-Mar-2015 12:21

Thread created by ezequielmontoya
English, please !!
<<

While I generally agree, one point tho - if you would of clicked on the link at the end of message, eg: http://forms.progress.com/forms/Email15Q2EMEARBEventPRGSHPHelion you would have discovered there is an English translation.

The event is for Benelux partners, a bit long way from Peru, I believe.

[collapse]